Jak wstąpić do PIGR?

Zapraszamy wszystkie firmy związane w swojej działalności zawodowej z rusztowaniami - niezależnie od wielkości i profilu!

Procedura wstąpienia jest bardzo prosta:
Krok 1 – Kandydat

1. Kandydat przesyła na adres biura Izby wypełnione dokumenty (wypełnienie zajmuje ok. 10 minut):
- deklaracja wstąpienia do Izby - pobierz:  DOC [Microsoft Word]
- formularz informacyjny - pobierz: DOC [Microsoft Word]
Informacje o wysokości składek członkowskich znajdzują się w deklaracji wstąpienia do Izby.

Krok 2 – Zarząd i Biuro PIGR
Po zapoznaniu się z powyższymi dokumentami na najbliższym posiedzeniu Zarządu Izby, zostaje podjęta decyzja o przyjęciu Kandydata na Członka Izby.
Biuro PIGR wysyła do nowo przyjętego Członka Izby:
- decyzję Zarządu Izby o przyjęciu firmy w poczet Członków Izby z informacją o dacie przyjęcia firmy i nadanym numerze ewidencyjnym;
- stosowne do deklaracji noty statutowe: wpisową i członkowską.

Krok 3 – Początek Członkostwa w PIGR
Po dokonaniu wpłat firma staje się pełnoprawnym członkiem Izby i w tym momencie jej dane oraz wszelkie informacje dotyczące firmy i jej działalności zostają wprowadzone na stronę internetową Izby w poszczególnych jej działach oraz jest również automatyczne połączona linkiem – ze swoją stroną internetową (jeśli ją posiada).

Od tego momentu zaczyna się ścisła współpraca. Członek Izby korzysta z wszystkich dostępnych usług świadczonych przez Izbę, otrzymuje wszystkie bieżące informacje w których Izba jest w danej chwili w posiadaniu np. bieżące informacje na temat ukazujących się nowych przepisów prawnych dot. branży rusztowaniowej.

Zapraszamy do kontaktu z naszym biurem: biuro@rusztowania-izba.org.pl, tel. 22 828 03 41 - chętnie odpowiemy na wszelkie pytania i przeprowadzimy przez procedurę wstąpienia do PIGR!

Zapraszamy!